niedziela, 20 kwietnia 2014

Bwood TV - polski kanał poświęcony kinu Bollywood!!!

Właśnie przeczytałam, że 27 kwietnia startuje kanał Bwood TV - w całości poświęcony kinu z Bollywood!!!
Tak się ucieszyłam, jednak zaraz byłam zawiedziona, gdy doczytałam dalej - kanał będzie dostępny tylko w telewizji internetowej :/
Zresztą czego ja się spodziewałam, kto skusi się wykupić częstotliwość na naziemnej cyfrowej, by uszczęśliwić te kilka tysięcy fanów Bollywood w Polsce? Tego chyba się nigdy nie doczekamy :/
Dla zainteresowanych kanał Bwood TV znajdziecie klikając na poniższy link:


2 komentarze:

  1. Szkoda że internetowy :/ W telewizji zdecydowanie za mało jest puszczanych filmów Bolly - dobra bądźmy szczerzy kino Bolly praktycznie w c a l e nie jest puszczane w polskiej telewizji. Gdyby tak filmy indyjskie leciały w TV naziemnej - to by było coś. Wtedy mogłabym już umierać ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja tak samo :* ale na to nie ma co liczyć, pozostaje nam tylko zdobywanie nowych dvd lub pirackie pobieranie bolly filmów, a tak gdyby była taka telewizja, zapewne nie byłoby już potrzeby by wydawać pieniądze na zakup dvd :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń