czwartek, 24 kwietnia 2014

Nowy singiel Priyanki! Nareszcie!

Dziś dowiedziałam się, że już można odsłuchać nowy singiel Pri, czyli I can't make you love me.
Najwyższy czas, wprawdzie miał być wcześniej ale wiadomo, oprócz śpiewania Priyanka gra w filmach więc może czasu nie znalazła, by nad nim pracować. A teraz proszę: oto on. Jak wam się podoba? Mi nie zabardzo przypadł do gustu. Jakbym słuchała syntezatora :( Przykro mi z tego powodu. Już wolę to bezsensowne komercyjne Exotic.



Taka mała ciekawostka: I can't make you love me to cover. Oryginalne wykonanie należy do Bonnie Raitt

3 komentarze:

  1. Nic specjalnego ta piosenka...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, masz rację... Piosenka nie jest zła, nie mam się czego przyczepić, ale... jest taka bez wyrazu, bez emocji. To fakt, że Priyanka jest niesamowicie uzdolnioną aktorką i piosenkarką, ale odczułam lekki zawód po wysłuchaniu tej piosenki. Długo na nią czekałam, a tu proszę... Pewnie będę do niej wracać, i może dostrzegę w niej jakieś zalety, ale cóż... niebyt ujmująca. A teraz dość o piosence. Teraz o blogu mojej Agi :) Jest cudowny. Cieszę się i jestem dumna z Ciebie, że tak się doskonale rozwija - przybywa czytelników, a i Twoje wpisy są coraz barwniejsze, bogatsze. Tak trzymaj! :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    Evenstar
    P.S. Kiedy kolejny wpis? Czekam. :)
    Zerknij czasem:
    http://hogwart-naszymi-oczami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojoj,piosenka trochę monotonna i smutna. Nie, jakoś mi się nie podoba, widocznie rzeczywiście przyłożyła się bardziej do filmu niż do tego utworu.
    Pozdrawiam!
    bogzemna.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń